czwartek, 10 marca 2016

Gdzie kupować azjatyckie kosmetyki-moja lista ulubionych sklepów

Od pewnego czasu nie kupuję już kosmetyków stacjonarnie, a jeśli już kupuję to są to z reguły rzeczy, których mi aktualnie zabrakło i nie mam czasu czekać na ewentualną dostawę. Większość moich zakupów odbywa się przez różnego rodzaju sklepy i drogerie internetowe. Dzisiaj będzie o takich, które mogę serdecznie polecić, bo robiłam w nich zakupy kilkakrotnie i nigdy się nie zawiodłam.


Sklep z azjatyckimi kosmetykami. Bogata oferta zarówno produktów pielęgnacyjnych, jak i tych do makijażu. Każdy kosmetyk z dokładnie opisanym składem ,sposobem użycia i ładnymi zdjęciami (swatche). Błyskawiczna dostawa, bardzo dużo próbek, a przy większych zakupach bardzo fajne gratisy. Przy tym świetna strona na Facebooku z dużą ilością konkursów. Ja właśnie czekam na swoją nagrodę wygraną w jednym z nich.

SKIN79 sklep Polska

Kolejny sklep oferujący azjatyckie kosmetyki, ale tym razem tylko jedna marka, czyli SKIN79. Przejrzysta strona, dobre opisy produktów. Przy tym zawsze masa promocji, konkursów oraz próbek dodawanych do zakupów. Polecam!

Rubishop

To moje ostatnie azjatyckie odkrycie. Bardzo bogaty asortyment oferujący wiele różnych koreańskich oraz japońskich. Chyba obecnie mają najwięcej firm w ofercie. Niektóre kosmetyki czekają na szersze opisy, ale i tak strona jest bardzo przejrzysta. Jak na azjatycki sklep przystało, bardzo dużo próbek i fajne gratisy. Teraz mają fajną ofertę na maski w płacie (24 rodzaje!), więc warto zerknąć.

Ber de Ver

Sklep prowadzony przez Polkę, z siedzibą w Japonii. Bogata oferta japońskich i koreańskich kosmetyków. Mimo odległości bardzo szybka dostawa. Dobre ceny, ciekawe promocje i bardzo prężnie prowadzona strona na Facebooku. Do tego Aga co jakiś czas nawiązuje współprace z blogami urodowymi, więc warto się rozeznać.

My Asia

Duża oferta kosmetyków Lioele i Holika Holika. Mają w ofercie cudowny aloes, o którym opowiem w jutrzejszym poście. Bardzo dobry kontakt ze sklepem i szybka dostawa oraz sporo fajnych próbek. Teraz szykują Asian Box, którego nie mogę się doczekać.

Drogeria ekobieca.pl

Już wcześniej była to jedna z moich ulubionych drogerii internetowych, ale po wprowadzeniu azjatyków wskoczyła na pierwsze miejsce. Asortyment azjatycki mają spory, przy tym są to różne firmy, więc warto zerknąć.

Azjatycki Zakątek

To takie azjatyckie mydło i powidło, bo oprócz kosmetyków jest tu cała masa gadżetów, ozdób oraz jedzenia związanego z Azją. Kilkakrotnie kupowałam tam dla siebie kosmetyki, a dla siostry rózne gadżety i zawsze nam się wszystko podobało.

To tyle jeśli chodzi o sklepy. A może Wy możecie mi coś polecić?

15 komentarzy:

  1. Rubishop to mój ulubiony sklep. No i Mizon Polska - www.mizon-polska.pl (ich serum ślimakowe i krem ślimakowy to istne cudeńka) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapomniałaś jeszcze o Asian Store ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupuję czasami na Azjatyckim Zakątku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja poznałam jeszcze stronkę missha.pl też jest dużo ciekawych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja nie kupuję azjatyckich kosmetyków ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jak na razie poznaję kosmetyki ze sklepu Mizon ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny zbiór, na pewno mi się przyda:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ber de Ver lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze znać Wasze sprawdzone i ulubione sklepy:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Korzystałam tylko z kilku, ale najbardziej lubię sklep Skin79 - przejrzysty, intuicyjny, szybka wysyłka.
    Muszę zajrzeć na ekobiecą, nie wiedziałam, że maja też azjatyki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo duży wybór koreańskich maseczek jest w drogerii novaya w Warszawie i na www.novaya.com. Są też wybrane produkty z Missha, It's Skin, Skin 79 i Holika
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń